1.      Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

2.       Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti vardą ir pavardę, tikslų telefono numerį, prekių pristatymo vietą ir laiką.

3.      Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu Pardavėjui suderinus su Pirkėju pristatymo laiką nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių pristatymo paslaugas.

4.      Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir laiku bei remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.

5.      Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes iš anksto su Pirkėju suderintais terminais. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjas neturi reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo iš anksto su Pirkėju suderintų terminų. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

6.      Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

7.      Pirkėjas privalo patikrinti pristatytos prekės būklę prieš ją priimdamas, ir netvirtina tinkamo prekių pristatymo, perdavimo ir priėmimo, jei nustato bet kokius kiekio, kokybės, asortimento ar kitus neatitikimus, prekių ar pakuočių pažeidimus. Patvirtinęs tinkamą prekių perdavimą ir priėmimą, Pirkėjas vėliau neturi teisės reikšti pretenzijų dėl aukščiau nurodytų neatitikimų ir (ar) pažeidimų.

8.      Jei Pirkėjas tikrindamas pristatytą prekę nustato kiekio, kokybės, asortimento ar kitus neatitikimus, prekių ar pakuočių pažeidimus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu, Pirkėjas informuoja apie tai prekės Pardavėją (vėliausiai per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo gavimo momento.

9.      Netinkamos kokybės prekės, prekės, kurios nebuvo užsakytos ar kurių pristatytas kiekis didesnis, nei užsakytasis, grąžinami Pardavėjui.

10.   Jei Pirkėjui nėra pristatytos jo užsakytos prekės, arba jei užsakytų prekių kokybė netinkama, Pardavėjas tokių apmokėtų prekių kainą grąžina Pirkėjui ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) dienų, jeigu Pardavėjas ir Pirkėjas nesusitaria kitaip, pervedant šią pinigų sumą į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas teikiant užsakymą.

11.   Prekių pristatymo paslaugos mokesčiai, pristatymo sąlygos pateikiamos interneto svetainėje www.kaimasinamus.lt. Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo paslaugos mokesčio nuolaidas Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo nustatytas sąlygas.

12.   Nemokamas prekių atsiėmimas tiesiogiai iš Pardavėjo.